Walau di mana sahaja..dari lopak hinggalah ke lautan samudera..ianya terduga, kadang mengasyikkan jua..walau pun hati dah tentulah kecewa..usah ditanya bila akhirnya..KUMPAU!!!!, terimalah ia seadanya...hehehe


Monday, November 23, 2009

Rumah Rakit Telok Gong Klang

21hb november 2009..Dah lama tak mancing @ kumpau, ni saja nak bersantai mancing di lokasi yang terdekat dan murah..bleh mancing sambil tido..call tuan punya kelong kul 2 lebih pagi..pukul 3 gerak..kul 4 naik rumah rakit..satu kepala RM20..hanya bertiga atas rumah rakit..rumah rakit ni boleh muat 15 org pun terlebih selesa..saiz rumah rakit yg besar siap ada tandas..dapur boleh masak & bbq..tempat bilik tido besar selesa untuk tido, solat dan mcm mcm..siap ada set karaoke & tv..tuan punya En. Roslan..012-6567780..tapau satu kelong RM350 tak silap..

Sampai sebelum subuh


Ikan duri telan umpan tak terasa sebab guna batu ladung besar, air laju la..he he

Ikan gelama


Memang datang untuk nak tido kat atas laut


Rumah rakit lain ada tiga berdekatan di bahagian tengah..katanya di bawah tu kapal karam


Lagi tido


Jambatan pulau indah di kejauhan


Bangun tido untuk layan sesirat


Bersiap untuk balik

Rumah rakit Telok Gong

Jeti Telok Gong


Suda sampei


Bergambar, isi perut, balik sambung tido kat rumah pulak..


3 comments:

My Heart said...

bro g umah rakit ni ader ikan besar dapat tak... kami g sini kumpau......... dapat lak kelong yang tepi abis sampah jer banyak
http://gilapancingikan.blogspot.com

Mat Kumpau said...

Salam Bro,
Tak ado ikan bosar yang naik..pergi terkejal jo tak ikut tarikh air cantik..ikan gelama..duri & sesirat jo..hehe

Anonymous said...

meh ke panggar kupang plak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...