Walau di mana sahaja..dari lopak hinggalah ke lautan samudera..ianya terduga, kadang mengasyikkan jua..walau pun hati dah tentulah kecewa..usah ditanya bila akhirnya..KUMPAU!!!!, terimalah ia seadanya...hehehe


Sunday, June 1, 2008

Pacu Kolam Sungai Buah

Kolam yang terletak di Bangi ni biasanya tempat melepaskan badi kumpau..tapi kadang kat sini pun kumpau jugak..pacu sini tak besar sangat saiz 4 kilo kebanyakan..tapi dia punya layan best..sini konsep C&R dengan bayaran RM10 sekali masuk..nak dapatkan Pacu ni bottom je atau pelampung..umpan cacing/dedak/anak ikan/roti...bersantai di sini memang best..suasana redup kehijauan..ada bilik air..surau..rekod kat sini naik 22 ekor bertiga orang memancing..
Kolam Sungai Buah
Lagi suasana kolam sungai Buah

Angah & Pacu

Man & Pacu

Bangtih & Pacu

Sorok Muka

2 comments:

Anonymous said...

kok ado kolam sndri, ni r ikan y sesuai dilopehkn.. stuju ko tak wahai japa?????amma..adik stuju amma.hahaha..

mike said...

indukkk....hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...