Walau di mana sahaja..dari lopak hinggalah ke lautan samudera..ianya terduga, kadang mengasyikkan jua..walau pun hati dah tentulah kecewa..usah ditanya bila akhirnya..KUMPAU!!!!, terimalah ia seadanya...hehehe


Sunday, May 16, 2010

Kolam Siakap Sungai Long Kajang

Kolam Siakap Sungai Long, Kajang..komplot pada 8hb May 2010 kul 8.45 pagi bersama dengan Edi/Zamrue...& terjumpa abang ipar Zamrue kat Kolam..RM10 setiap sejam untuk minima 3 jam..tanpa deposit..dapat la merasa 1st time pengalaman naikkan siakap..huhuhuhuhuhuuhu



Hasil dari pelampung dengan umpan udang hidup RM1 sekoq


__________________________________________________________

Selang seminggu, repeat semula dengan ahlul KFC (Kumpau Fishing Complot)

Hasil dari casting dengan udang pasar dibuang kulit

Banyaknya hasil...sesi bergambar bersama tangkapan orang lain..7 sekor siakap ni dinaikkan oleh seorang pemancing sahaja dalam masa 3 jam..kira otai kolam lah

Jumlah sebenar tangkapan oleh team KFC..seorang ahlul kumpau walaupun rajin berusaha..dah tak ada rojoki..


4 comments:

mike said...

hehe...sajo nak mengato....semonjak dah dapek naik ikan GT nie, dah terbukak plak topeng tutup muko kek gambar dopan blog eeee...hoho...waktu tongah kumpau dulu elok yo pulak tutup muko nampak mato yo...hoho...cendeke' boto....
lain-lain: best eee dapek mancing siakap hoho...nanti nak ikut..

Mat Kumpau said...
This comment has been removed by the author.
Mat Kumpau said...

ayo ameek..rimeh la muko, mulut lelamo tortutup..payah nak bernafeh la..hehe

gripen said...

da dapek lesen bole la bukak topeng muko^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...