Walau di mana sahaja..dari lopak hinggalah ke lautan samudera..ianya terduga, kadang mengasyikkan jua..walau pun hati dah tentulah kecewa..usah ditanya bila akhirnya..KUMPAU!!!!, terimalah ia seadanya...hehehe


Monday, May 26, 2008

Kata Kata Aluan

Alhamdulillah..akhirnya blog Alel2008 ini telah diwujudkan pada hari ini 26 hb Mei 2008...semoga secebis dari kehidupan dan kenangan hidup saya dapat dapat dilampirkan di dalam blog ini...tak adalah banyak sangat kenangan manisnya pun..tapi ini lah peluang untuk saya merujuk semula kenangan kenangan ini di hari hari yang mendatang mungkin 5..10..15 tahun lagi?..insyaallah..banyak aktiviti memancing je lah ni dalam blog ni kot..haha..sekian dulu..

2 comments:

Anonymous said...

blog en.tilan best!!!...xsngko ado dewo2 kumpau mcm ni yo.. ado y kek sri kembangan+kek kuantan+kek mfi+kek pdg jawo jgk.walau bnyak pngalamn y soram+mnyeksokan, dr sudut hati totap yakin, akan dapek jgk ikan y godang2.kumpau bjuta2 kali pn, totap senantiaso bsemangat nak laie poie mancing.skang angah+man dah luluih skm tahap 1, untuk sijil kemahiran menjalo plak.mmg hati kito suko ikan!! dtg dr abah tu poik!.hehe..
-hitgnab ikaz.hehe..allaa bocheeek....

mike said...

apo nie bochek....10 kali poie, satu yo yg tak kumpau, yg laie 9, parah hoho....sbnrnya ghamai kaki kumpau kek dunio nie tapi tak declare kek web...takut kono konan...laie maleh nak tolan air liur pahit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...